Podsumowanie działalności naszych obiektów – 2023 r. 👇👇👇

Rok 2023 był to rok, gdzie w naszym Schronisku działo się dużo. Nie tylko pod względem noclegowym, ale również artystycznym, marketingowym, remontowym. 🎭☎️🪛
Czas na krótkie podsumowanie…🥳📣
📍 zapewniliśmy nocleg blisko 10 000 osobom,
📍 zaufało nam prawie 200 zorganizowanych grup, większość to nasi stali bywalcy, grupy sportowe, uczniowie, harcerze, wymiany młodzieży, pielgrzymki, wycieczki rowerowe,
📍 wyremontowaliśmy większość pokoi w Schronisku przy ul. Kościuszki 72/74, zakupiliśmy fototapety z obrazami naszego pięknego miasta, wnętrza ociepliliśmy licznymi dodatkami,
📍 poprawiliśmy komfort części pokoi w Hostelu Relaks przy ul. Żołnierskiej 13 b, poprzez malowanie, wymianę nowych wykładzin,
📍 wymieniliśmy podłogę w holu recepcyjnym,
📍 na parkingu przed wejściem głównym do Hostelu Relaks wymieniliśmy asfalt poprawiając bezpieczeństwo naszych Gości,
📍 zorganizowaliśmy 4 wystawy artystyczne pokazujące piękno i tradycję naszego regionu, nie zapomnieliśmy o Roku Kopernikowskim, któremu poświęcono także 2 ekspozycje,
📍 nasza kadra działała prężnie marketingowo promując Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Olsztynie na wielu targach, konferencjach na terenie kraju między innymi na Międzynarodowych Targach Turystycznych w Warszawie czy Tour Salon – targach regionów i produktów turystycznych w Poznaniu,
📍 jesteśmy czynnym partnerem akcji Visit Olsztyn „Nocujesz – zyskujesz” organizowanej przez Miasto Olsztyn, dzięki której nasi Goście zyskują możliwość korzystania z wielu atrakcji w promocyjnych cenach.
Zrobiliśmy wiele i nie zamierzamy się zatrzymywać. Mamy apetyt na więcej i głowę pełną pomysłów. Liczymy, że obecny rok pozwoli nam na realizację kolejnych projektów, a Państwo będziecie zadowoleni ze świadczonych przez nas usług. Olsztyn to piękne miasto, które ciągle się zmienia, warto je odwiedzać i wybierać sprawdzoną bazę noclegową. Dlatego zachęcamy Was serdecznie do nocowania w naszych obiektach a my dołożymy wszelkich starań, żebyście pobyt w Olsztynie wspominali z uśmiechem na twarzy !!!